Futura I-IV -talot palvelevat vuokralaisia monipuolisesti

Futura I-IV -talojen käyttäjille tarjotaan talon puolesta palveluita, joita he voivat käyttää joustavasti tarpeidensa mukaan.

Saat meiltä apua esimerkiksi tiloihin, avaimiin ja kiinteistönhuoltoon liittyvissä asioissa. Alle on kerätty tärkeimmät yksityiskohdat talojen käytön helpottamiseksi. Voit olla myös vapaasti yhteydessä Vaasa Parksin henkilökuntaan puhelimitse, sähköpostitse tai vierailemalla toimistollamme.

Aulapalveluiden yhteystiedot

Käyttäjät voivat hoitaa jokapäiväisiä juoksevia asioitaan talojen aulapalvelupisteissä, jotka ovat avoinna arkipäivisin klo 8.00-16.00.

Palvelupyyntöjen tekeminen

Onko lamppusi palanut tai viemärisi tukossa? Jätä Futura I–IV -rakennuksia koskeva palvelupyyntösi verkossa milloin tahansa. Kiireellisissä asioissa ota suoraan yhteyttä Vaasa Parksin henkilökuntaan. Virka-ajan ulkopuolella ole hätätapauksissa yhteydessä Aren päivystysnumeroon puh. 040 300 5300.

Ovenavaukset

Työaikana klo 8.00-16.00 Vaasa Parksin henkilökunta avaa maksutta oven vuokralaiselle, joka on kadottanut/unohtanut avaimensa.

Työajan ulkopuolella tarvittavat ovenavaukset Futura I-IV -taloissa hoitaa vartiointiliike AVARN Security Oy. Ovenavauksen voi tilata AVARN Securityn Oy päivystyksestä puh. 040 577 1200. Varaudu esittämään henkilöllisyystodistus.

Pelastussuunnitelmat

Jokaiselle Futura I–IV -rakennukselle on laadittu oma pelastussuunnitelma. Tutustu pelastussuunnitelmiin ja selvitä oman työpisteesi pelastautumisreitti, lähin sammutin ja palopainike.

Kiinteistöjen ylläpito

2000-luvulla valmistuneiden Futura I–IV -talojen huonekohtaisella jäähdytyksellä varustetut toimisto- ja neuvottelutilat ovat kesällä miellyttävän viileitä eikä niissä tarvitse talvisinkaan kärsiä kylmästä. Futura I–IV -talojen kiinteistöpalveluihin kuuluvat kiinteistönhoito, -huolto, piha-alueiden hoito, yleisten tilojen siivous, vartiointi, jätehuolto, sosiaalitilojen vapaa käyttö ja kulunvalvonta.

Ohjeet

Vastuullisuus