Syksyllä 2024 toteutettu asiakastyytyväisyyskysely toi arvokasta palautetta Futura I-IV -rakennusten käyttäjiltä. Kyselyyn osallistui yhteensä 100 vastaajaa, ja tulosten perusteella asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Futura I-IV -talojen palveluihin oli 8,2, asteikolla 1–10. Suositteluhalukkuus (Net Promoter Score) oli 36, mikä osoittaa myös yleistä tyytyväisyyttä. Tyytyväisimpiä oltiin Futura II-talossa, jonka kokonaistyytyväisyys oli 8,5 ja NPS 59.
Kiitosta siisteydestä ja asiakaspalvelusta
Yleisten tilojen siisteys keräsi jälleen erityisen paljon positiivista palautetta, ja keskiarvoksi saatiin 4,4 asteikolla 1–5. ”Tilat ovat aina siistejä ja hyvin ylläpidettyjä. Arvostan myös sitä, että meitä informoidaan aina etukäteen ennen huoltotöitä,” totesi yksi vastaajista. Myös aulapalvelut saivat kiitosta avuliaisuudestaan ja ystävällisyydestään: ”Sain erittäin hyvät ohjeet ja opastuksen aulassa, kun saavuin ensimmäistä kertaa uudelle työpaikalle. Jatkakaa samaan malliin!”
Ravintoloiden monipuolisuus ilahduttaa
Futura I-IV -rakennusten ravintolat saivat kiitosta teemalounaistaan ja monipuolisista menukokonaisuuksistaan, jotka tuovat mukavaa vaihtelua arkeen. Kyselyssä esitettiin toiveita erityisesti kasvis- ja kalaruokien lisäämisestä sekä monipuolisemmista vaihtoehdoista erityisruokavalioille. Ravintolat haluavatkin muistuttaa, että he ovat aina valmiita auttamaan asiakkaiden erityisruokavaliotarpeiden kanssa, ja he pyrkivät löytämään sopivia ratkaisuja myös ruokalistan ulkopuolelta.

Pysäköinti ja sähköautojen latauspisteet kehityksen keskiössä
Käyttäjät antoivat positiivista palautetta pysäköintimahdollisuuksista, ja samalla ehdottivat sähköautojen latauspisteiden lisäämistä vastaamaan kasvavaa tarvetta: ”Latauspisteitä on liian vähän, ja ne ovat usein varattuja. Lisää pisteitä tarvitaan ehdottomasti.” Olemmekin jo vastanneet kysyntään ja tilanneet kaksi uutta latauspistettä, jotka asennetaan Futura II -talon yhteyteen vielä tämän vuoden aikana.
Lisäksi kyselyssä toivottiin parannusta pysäköintialueiden kunnossapitoon talvikuukausina liukkauden ehkäisemiseksi: ”Talvella 2024 hiekoitus oli huonoa mutta kun siitä annettiin palautetta, niin tilanne korjaantui nopeasti”. Tähän tullaan kiinnittämään entistä enemmän huomiota tulevalla kaudella, jotta käyttäjien turvallisuus voidaan taata myös haastavissa sääolosuhteissa.
Tiedotus ja some-näkyvyys parantuvat
Kyselyn perusteella selvisi, että käyttäjät toivovat enemmän tietoa alueen tapahtumista ja uusista palveluista: ”Olisi hienoa saada ajankohtaisempaa tietoa esimerkiksi uusista yrityksistä ja tapahtumista sähköpostitse,” totesi yksi vastaajista. Reagoimme tähän palautteeseen käynnistämällä säännöllisen uutiskirjeen, joka tuo alueen käyttäjille ajankohtaista tietoa tapahtumista, uusista yrityksistä ja muista tärkeistä asioista. Lisäksi tulemme panostamaan sosiaalisen median markkinointiin ja parantamaan näkyvyyttä eri kanavissa.
> Tilaa Futura I-IV uutiskirje tästä
Kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille
Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn osallistuneita. Palautteenne on meille arvokasta ja auttaa meitä kehittämään palveluympäristöä jatkuvasti. Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin lounaslahjakortteja, ja voittajiin on otettu yhteyttä henkilökohtaisesti. Yhdessä teemme Futura I-IV -alueesta entistä paremman paikan työskennellä ja viihtyä!
