CJ0B0119

Futura I-IV -rakennusten palveluympäristö kerää kiitosta – asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2024 valmistuneet

Syksyllä 2024 toteutettu asiakastyytyväisyyskysely toi arvokasta palautetta Futura I-IV -rakennusten käyttäjiltä. Kyselyyn osallistui yhteensä 100 vastaajaa, ja tulosten perusteella asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Futura I-IV -talojen palveluihin oli 8,2, asteikolla 1–10. Suositteluhalukkuus (Net Promoter Score) oli 36, mikä osoittaa myös yleistä tyytyväisyyttä. Tyytyväisimpiä oltiin Futura II-talossa, jonka kokonaistyytyväisyys oli 8,5 ja NPS 59.

Kiitosta siisteydestä ja asiakaspalvelusta

Yleisten tilojen siisteys keräsi jälleen erityisen paljon positiivista palautetta, ja keskiarvoksi saatiin 4,4 asteikolla 1–5. ”Tilat ovat aina siistejä ja hyvin ylläpidettyjä. Arvostan myös sitä, että meitä informoidaan aina etukäteen ennen huoltotöitä,” totesi yksi vastaajista. Myös aulapalvelut saivat kiitosta avuliaisuudestaan ja ystävällisyydestään: ”Sain erittäin hyvät ohjeet ja opastuksen aulassa, kun saavuin ensimmäistä kertaa uudelle työpaikalle. Jatkakaa samaan malliin!”

Ravintoloiden monipuolisuus ilahduttaa

Futura I-IV -rakennusten ravintolat saivat kiitosta teemalounaistaan ja monipuolisista menukokonaisuuksistaan, jotka tuovat mukavaa vaihtelua arkeen. Kyselyssä esitettiin toiveita erityisesti kasvis- ja kalaruokien lisäämisestä sekä monipuolisemmista vaihtoehdoista erityisruokavalioille. Ravintolat haluavatkin muistuttaa, että he ovat aina valmiita auttamaan asiakkaiden erityisruokavaliotarpeiden kanssa, ja he pyrkivät löytämään sopivia ratkaisuja myös ruokalistan ulkopuolelta.

Ravintola Flown Anu Saaranen kattaa à la carte-puolen pöytiä.

Pysäköinti ja sähköautojen latauspisteet kehityksen keskiössä

Käyttäjät antoivat positiivista palautetta pysäköintimahdollisuuksista, ja samalla ehdottivat sähköautojen latauspisteiden lisäämistä vastaamaan kasvavaa tarvetta: ”Latauspisteitä on liian vähän, ja ne ovat usein varattuja. Lisää pisteitä tarvitaan ehdottomasti.” Olemmekin jo vastanneet kysyntään ja tilanneet kaksi uutta latauspistettä, jotka asennetaan Futura II -talon yhteyteen vielä tämän vuoden aikana.

Lisäksi kyselyssä toivottiin parannusta pysäköintialueiden kunnossapitoon talvikuukausina liukkauden ehkäisemiseksi: ”Talvella 2024 hiekoitus oli huonoa mutta kun siitä annettiin palautetta, niin tilanne korjaantui nopeasti”. Tähän tullaan kiinnittämään entistä enemmän huomiota tulevalla kaudella, jotta käyttäjien turvallisuus voidaan taata myös haastavissa sääolosuhteissa.

Tiedotus ja some-näkyvyys parantuvat

Kyselyn perusteella selvisi, että käyttäjät toivovat enemmän tietoa alueen tapahtumista ja uusista palveluista: ”Olisi hienoa saada ajankohtaisempaa tietoa esimerkiksi uusista yrityksistä ja tapahtumista sähköpostitse,” totesi yksi vastaajista. Reagoimme tähän palautteeseen käynnistämällä säännöllisen uutiskirjeen, joka tuo alueen käyttäjille ajankohtaista tietoa tapahtumista, uusista yrityksistä ja muista tärkeistä asioista. Lisäksi tulemme panostamaan sosiaalisen median markkinointiin ja parantamaan näkyvyyttä eri kanavissa.

> Tilaa Futura I-IV uutiskirje tästä

Kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille

Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn osallistuneita. Palautteenne on meille arvokasta ja auttaa meitä kehittämään palveluympäristöä jatkuvasti. Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin lounaslahjakortteja, ja voittajiin on otettu yhteyttä henkilökohtaisesti. Yhdessä teemme Futura I-IV -alueesta entistä paremman paikan työskennellä ja viihtyä!

Vaasa Parks -tiimin Annika Matintupa, Jenna Hoffrén ja Petteri Saarinen.

Lisää samasta aiheesta

Yleiskatsaus

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Analytiikka ja markkinointi

Keräämme Google Analyticsin avulla anonyymia tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Lisäksi mittaamme markkinointimme tehoa LinkedInin ja Dealfrontin työkaluilla. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.